Trycholog Kraków

Home / Trycholog Kraków

Trycholog Kraków

Gabinet trychologiczny Klinika Zdrowego Włosa w Krakowie (ul. Zielony Most 6, tel. 791 050 661) to nowocześnie zaopatrzona specjalistyczna placówka trychologiczna, w którym pacjenci są otoczeni kompleksową opieką medyczną oraz terapeutyczną. Zrzeszamy wysoce wykwalifikowanych specjalistów stosujących najnowocześniejsze i najskuteczniejsze metody terapii przywracającej zdrowie, zagęszczenie i piękny wygląd włosom. Trycholodzy przyjmujący w naszym gabinecie stosują holistyczne podejście oraz opracowują indywidualny plan terapeutyczny, który najlepiej odpowiada sytuacji danego pacjenta.

Łysienie, wypadanie i osłabienie włosów, świąd, łuszczenie się skóry głowy czy też łupież, to tylko niektóre problemy, z jakimi przychodzą do nas pacjenci. Objawy te mogą też świadczyć o innych chorobach, dlatego warto wykonać odpowiednie badania pod okiem doświadczonych trychologów. Diagnostyka to podstawa efektywnej terapii. W gabinecie Klinika Zdrowego Włosa w Krakowie przeprowadzamy innowacyjne metody diagnostyczne m.in. trichoskopię z komputerową oceną stanu skóry, mieszków włosowych i włosów, laboratoryjne badania diagnostyczne. Dzięki temu jesteśmy w stanie jak najdokładniej ocenić kondycję włosów, odnaleźć przyczynę problemu i opracować optymalny plan terapii, by zapewnić satysfakcjonujący efekt.

Z jakimi problemami najczęściej borykają się pacjenci trychologiczni?

• łysienie androgenowe, plackowate, telogenowe

• łysienie bliznowaciejące

• łysienie po porodzie

• łysienie po COVID

• nadmierne wypadanie włosów

• osłabienie kondycji włosów

• łojotok skóry głowy

• łupież skóry głowy

• zapalenie mieszka włosowego

• łuszczyca skóry głowy

• atopowe zapalenie skóry głowy

• grzybica skóry głowy

• łojotokowe zapalenie skóry głowy

Wybierz oddział:
Proszę o kontakt
GDYNIA, Al. Zwycięstwa 201 lok.3
BIAŁYSTOK
KATOWICE

Trychologia Kraków – zgłoś się do nas już dziś!

Na kondycję włosów i skóry głowy wpływa wiele czynników, w tym dieta czy też stosowane na co dzień kosmetyki, zabiegi fryzjerskie itp. Doświadczony trycholog przeprowadza szczegółowy wywiad medyczny z pacjentem. Może poruszyć takie tematy, jak przebyte choroby, schorzenia przewlekłe, stosowanie używek, obecnych leków. Zdarza się nierzadko, że jedną z przyczyn problemu trychologicznego jest niewłaściwa dieta. Wówczas należy wprowadzić nowe nawyki żywieniowe i przestrzegać zaleceń dietetycznych, będących ogromnym wsparciem terapii. W terapii patrzymy na każdy aspekt – m.in.: dokładna diagnostyka skóry i włosów, postawienie prawidłowej diagnozy, plan terapii trychologicznej, odpowiednio ułożona suplementacja – na podstawie wykonanych badań laboratoryjnych, zalecenia dotyczące prawidłowej pielęgnacji i wskazówki żywieniowe, które są ustalane indywidualnie do danego pacjenta.

Trycholog Kraków - pierwsza wizyta w gabinecie trychologicznym

O czym warto pamietać przed pierwszą wizytą u trychologa? Oto kilka wskazówek:

• nie myj włosów kilka/kilkanaście godzin przed badaniem
  • oceń, czy w ciągu ostatnich 6 miesięcy borykałeś/aś się ze wzmożonym stresem, czy wystąpiła u Ciebie choroba z wysoką gorączką, czy przechodziłeś/aś zabieg w znieczuleniu ogólnym
  • czy osoby z Twojej rodziny również skarżą się na problemy z wypadaniem włosów i przedwczesnym łysieniem? Czy występują u nich choroby autoimmunologiczne?
  • przygotuj listę przyjmowanych leków, a także weź ze sobą aktualne wyniki badań krwi, poziomu żelaza, ferrytyny, TSH, kortyzolu, testosteronu oraz witamin D3 i B12; jeżeli ich nie posiadasz, trycholog skieruje Cię na niezbędne badania, których wyniki doślesz lub doniesiesz po wizycie
  • -spisz wszystkie stosowane przez Ciebie preparaty przeciwko wypadaniu włosów (szampony, odżywki, ampułki, wcierki)

Podczas pierwszej wizyty w Klinice Zdrowego Włosa zakładamy kartę pacjenta i wykonujemy badania palpacyjne i komputerowo-obrazowe skóry głowy, mieszków włosowych oraz włosów. Następnie przygotowujemy plan terapii na najbliższe miesiące.

Badania i diagnostyka w Klinice trychologii Kraków

Badania odgrywają kluczową rolę w rozwiązywaniu problemów o podłożu trychologicznym. Jednym z nich jest nieoceniona trichoskopia, czyli nieinwazyjna metoda komputerowego badania skóry głowy i włosów. Nasz gabinet dysponuje nowoczesnym trichoskopem z certyfikatem medycznym umożliwiającym dodatkową diagnostykę za pomocą światła spolaryzowanego. Pozwala ono dokładnie sprawdzić kondycję włosów oraz ilość pustych ujść mieszków włosowych, a także przeprowadzić dogłębną analizę skóry i ujść gruczołów łojowych.

Czasami zaleca się wykonanie analizy endokrynologicznej po to, aby ocenić czy choroba włosów ma podłoże hormonalne. Innym razem może się okazać, że przyczyną łysienia jest przewlekły stres bądź inne problemy natury psychologicznej. Postawienie odpowiedniej diagnozy to zadanie trychologa. W krakowskim gabinecie trychologicznym przeprowadzamy ponadto analizę biotechnologiczną dotychczas stosowanych kosmetyków. Tylko kompleksowe działania diagnostyczne pozwalają uporać się z wypadaniem włosów, łuszczycą czy stanem zapalnym skóry głowy.

Kolejny krok to dopasowanie indywidualnego planu terapii trychologicznej. Trycholog zaleca odpowiednią suplementację oraz wskazania żywieniowe. Omawia zasady prawidłowej pielęgnacji włosów i skóry głowy. Zaopatruje pacjenta w środki trychologiczne do stosowania w domu, a także spisuje protokoły zabiegowe.

Wizyta kontrolna u trychologa - Kraków

Podczas wizyty kontrolnej trycholog sprawdza postępy terapii. W tym celu wykonuje się trichoskopię. Specjalista dokonuje dogłębnej analizy zebranych danych i planuje kolejne kroki. Jednocześnie dokonuje pełnej oceny kondycji zdrowotnej pacjenta, ze szczególnym uwzględnieniem skuteczności przeprowadzonych dotychczas działań mających na celu wyeliminowanie poważnych problemów o podłożu trychologicznym.

Lekarz trycholog Kraków

Zapraszamy do naszego gabinetu w Krakowie, który znajduje się pod adresem Zielony Most 6 lok. LU10. Przyjmuje tam lekarz trycholog Sylwia Rejdych. To specjalistka z 8-letnim doświadczeniem zawodowym, która posiada ogromną wiedzę z zakresu diagnostyki trychologicznej, prodermatologicznej oraz medycyny regeneracyjnej. Opracowała skuteczny system pracy w terapiach łysienia (każdego typu) u kobiet i mężczyzn. Wykonuje takie zabiegi, jak mezoterapia igłowa skóry głowy, oksybrazja trychologiczna, czy też peptydowe zagęszczanie włosów. Działa holistycznie dopasowując rodzaj terapii do indywidualnych potrzeb pacjenta.

Jeśli martwisz się kondycją swoich włosów lub skóry głowy, umów się na wizytę w krakowskim gabinecie trychologicznym Klinika Zdrowego Włosa (tel. 791 050 661). Im wcześniej rozpoznamy problem, tym szybciej będziesz mógł/mogła cieszyć się satysfakcjonującymi efektami terapii trychologicznej. Naszym priorytetem jest pomoc Tobie w problemie. Gwarantujemy indywidualne podejście do każdego pacjenta. Masz pytania? Zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem!